Za co Rock?

18 lipca 2013 at 14:27 (Bez kategorii)

wiele razy zastanawiałam się, za co tak naprawdę świat pokochał muzyk Rockową, ich wykonawców…za co tak naprawdę ja ich pokochałam? w tym odniesieniu musiała przenieść się do samych korzeni. Rock daje wolność…jest wiatrem dmącym pęd w nasze skrzydła (a przynajmniej w moje)… bardzo ogólnikowo i pompatycznie powiedziane. Na co-dzień boimy się powiedzieć to czego tak naprawdę chcemy i pragniemy…wyrazić potrzebę naszego serca. Muzyka daję tak możliwość a nawet konieczność.  Ja sama sięgnęłam po muzykę rockową aby oderwać się od codziennego życia i związanego z nim nudą a gdzieś w po drodze w akompaniamencie ciężkiego brzmienia zrozumiałam, że to właśnie to nudne życie jest dla nas inspiracją do wprowadzania zmian, co muzyka Rockowa w swoim buncie w pełni uwzględnia. Ale na razie analiza zatrzymuje się na poziomie słów które podburzają nasze serca od pokoleń ( to właśnie głęboki sens i odniesienia zakorzeniły moją duszę w tym klimacie… mimo rewolucyjnej propagandy muzyki rockowej jest ona głęboka wyznaniowo i daje poczucie duchowości oraz moralnej retrospekcji (no i oczywiście mocne, pobudzające bidzie gitary, rytmiczną perkusję i namiętny głos wokalisty) rock jest muzyką bardzo sentymentalną i za to go kocham) a następnym etapem jest właśnie…no właśnie czas. Zespoły rockowe zapisały się w światowej muzyce wielkimi literami ( mimo wewnętrznych konfliktów ich blask nigdy nie zgaśnie). Największym cudem jest to, że pokochały ich całe dekady. Styl życia, symbolika i to co sobą reprezentują. Dziś powielają ich kolejne pokolenia.

Obrazek

Pojawili się i przeminą, choć dla wielu byli od zawsze i na zawsze pozostaną <3.Młodsze pokolenia suną przez czas, który oni dobrze wykorzystali. Ale on dobiega końca. I uderza we wszystkich nas bolesna świadomość, że bogowie są jednak śmiertelni… choć są nieśmiertelni w naszych metalowych serca ❤ „…so live free and die hard…”

Obrazek

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skomentuj

